tisdag 30 december 2008

Mobiltelefon

Tjosan!

Har idag efter lång fundering skaffat mig en ny mobiltelefon, min gamla mobil har under en längre tid bara blivit sämre och sämre, så det var då åtminstone på tiden för en ny nalle minsann. Sedan kommer man ju då till vilket märke man skall ha, har haft Sony Ericsson de senaste åren och har varit riktigt nöjd med dessa.

Så glad som jag var traskade jag då in på en affär här i stan som säljer mobiltelefoner och får då se en ny Samsung som heter Omnia i900 och den skulle jag ju bara ha för den hade ju allt, Windows operativsystem, GPS, MP3 Spelare med mera, och det gick till och med att ringa med den inte alls illa minsann. Problemet blev ju då när man kommer hem och börja pilla på den som man verkligen börjar fundera lite, asså behöver jag alla dessa funktioner, jag ville ju bara ha en ny mobiltelefon och så kommer man hem med ett multiverktg. Skall nu säga att jag inte alls är missnöjd eller så, men man börjar ju fundera lite i alla fall, samt att man måste ju lära sig skiten också.

Sov gott alla glada och Gott Nytt År på er!
/Jörgen ”Er Riddare i Skinande Rustning”

1 kommentar:

Truting sa...

Skrattar,köpte själv en telefonjävel med tusen funktioner o inte en bråkdel används