lördag 3 januari 2009

Tävling

Lördagen 3/1-09 kl. 16:49

Tjoba!

Har idag varit och tävlat i bågskytte, 2 omgångar med 10 serier i varje omgång och varje serie är 3 pilar, så sammanlagt 60 pilar. Första omgången sköt jag 260 poäng och den andra omgången 255 så sammanlagt blev det då 515 poäng av 600 möjliga, är i stort sett ganska nöjd med min insats även om det blev en del slarvfel men annars så är jag inte bättre än så efter bara ett halvårs skjutande. Jag vet nu att jag måste träna mer om det skall resultera i bättre poäng, bara hoppas att mitt arbete erbjuden den möjligheten till mig att träna lite oftare än 1 gång varannan vecka. Nu skall jag snart fara iväg och dricka lite sprit och öl så ni får ha det gött.

/Jörgen "Mannen som kom näst sist i sin klass"

2 kommentarer:

Jürgen sa...

Kanonbra skjutet Robin! Låter som du får den träning du saknar i kvällens glas, hehe.

Truting sa...

Tjoho så bra,det är väl eferskalven från lokaltrafiken som tar ut sin rätt,tycker det låter skitbra ändå så keep up the good work Mr Hood