onsdag 7 januari 2009

Träning

Onsdagen 7/1-09 kl. 21:49

Tjoba!
Har idag varit och tränat och jag måste säga att jag önskade att jag sköt lika bra i Lördags som jag sköt idag på träningen. I Lördags så kom jag upp i 260 poäng på 30 pilar, ikväll vart resultatet 271 på 30 pilar, men men förhoppningsvis så skall träningen generera i bättre resultat i framtiden så jag ser det som en positiv sak.

Jag har bestämt mig att införskaffa ett bättre sikte dock till min kära pilbåge, det jag har funderingar på just nu heter Copper John A.N.T.S 2 och kostar inte mer än 2700 pistoler, som hittat jag tar 3 stycken när jag likaså håller på ;-). Nej skämt och sido det kostar att vara med minsann men det är ju en engångs summa att betala ändå, det som är underhållande kostnad är ju pilar med dess tillbehör "nockar, spetsar, skaft och fjädrar" och den kostnaden är relativt låg tycker jag, skjuter man med sådana pilar som jag skjuter med som är dom billigaste så slutar en pil på mellan 75-95kr och det är ju inte så att man förbrukar dom så jätte snabbt.

Nu skall jag hoppa isäng "Peace, over and out"

/Jörgen "Ät inte gul snö"

3 kommentarer:

Carlos sa...

Jag läser det du skriver. Nu saknar jag ord att kommentera. Lunchen - sidfläsk - väntar.

Truting sa...

Här hägrar inte sidfläsk,men dock tror jag att du kommer att finna formen för din skjutning inom kort,mental träning och ge fan i hur maten tar sin väg via tarmsystemet,kolla bara att du får fin färg på pappret när du torkar dej.

Jürgen sa...

En relax i bubbeln efter några dagars GI kan åxå rekommenderas å det varmaste.