torsdag 2 april 2009

Länge sedan!

Hejsan ni få som följer denna blogg!

Det var ett tag sedan jag skrev i denna blogg, delvis har det varit för avsaknad av (min egna) dator och sedan har det delvis varit viss avsaknad av intresse att skriva och hitta något att skriva om. Sedan det senaste inlägget så har jag slösat ännu mera pengar på bågskyttet, och denna gång i form av ett nytt sikte till min pilbåge. För er som vet lite om bågskytte så har jag skaffat ett Copper John A.N.T.S. 2 och det gick på hela 3120 kr, men i mina ögon så var det klart värt det :-) för er som inte vet något om bågskytte behöver inte ens bry er ;-) (inget illa menat)












Nu ids jag inte skriva mer, Ha det bäst

/Jörgen

1 kommentar:

Jürgen sa...

Så det är detta underverk Copper John som ska ta dig till nya höjder på bågskyttebanan. Jag kommer med spänning att följa herr´ns pallplaceringar under vårkanten, good luck!